onsdag 1 juni 2011

NEJ!!

Jag villt inte .... i dag skulle det ha varit den sista riktiga onsdagen innan vi slutar ,jag kan inte fatta att snart händer det ,jag vill inte jag har varit den där tjejen som går i mellanstadiet och tror att man e stor men snart går jag i 7 an det är förstås bra men jag kommer att missta saker som jag har gått med minnen i mitt liv . dom finns där det väcker minnen från när jag var liten..Alexandra du kommer vara en av mina barndoms vänner vi har haft båda riktiga bra stunder men ända riktigt dåliga mins du när du jag och Ellie dansade till Hannha montana hahahaha,eller när vi bråkade om dom gyllende skorna :) även om vi umgås med olika så är det sorligt att du slitar vi kommer att sakna dig men ha det bra det bra i din nya skola .Petronella vi har inte umgåts så mycket men ändå väcker du minnen ,när jag och linnea satt och vi hade matte i 2 :an och vi ville att du skulle kunna säga svaren och hur vi skrattade nu eller filmerna vi har gjort med corra ellen och rebecca ni kommer alltid ha varit en del av våran klass 98!!!!!

Mfk har varit en stor betydelse i mitt liv jag har gått där sen 3 år sedan snart kommer jag att ha slutat och börjat på muck eller vad det heteer.

Jag minns när man var liten och bara kom fram till en och var bästa vänner vad hände ?
Nu är allt mer allvarligt en stor del av livet att bli stor ,det är riktigt skönt att bara njuta av livet av det som finns ,allt man kan göra med sina kommpisar jag säger bara lev livet edans ni kan ;)





JAAAAAAG HAR TAGIT HÅL I ÖRAT JIPPI <33333333333333333333333333333333333333333333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar