onsdag 1 juni 2011

Ni måste förstå ....

Jag älskar dig som min bästa vänn du måste förstå att om jag mår dåligt måste jag få prata med den jag har bråkat me eller hur ? jag struntar i om du säger att jag inte ska det efter som att hon är aven min bästa vänn efter den pratstunde vi hade öppnade hon sig ordentlig du borde även prata med henne .jag älskar er splitras inte efter som att jag inte kan välja sida och det måste ni fatta .
c<3
Jag kommer aldrig och då menar jag aldrig lämna en sån fin vänn som du vi finns förvarandra till vått och tort du är den vännen jag behöver i mitt liv ,vi kommer alltid att vara bästa vänner och det vet du men det kan vara en mer i vännskapen även om det kommer konflikter måsta vi vara öppna och försöka att lösa det och glöm inte att vi alltid är vänner jag älskar dig och glöm inte det .<3333333333333333333333
L<3
Jag älskar dig vi har varit vänner sen 1 :an låt inte det förstöras ,jag kommer inte att lämna dig om inte du vill det vi kommer att ha så mycket mer roligt i livet men du måste även att vara öppen för nya förslag och våga gå fram och glöm inte att jag älskar dig <3333333333333
Ni e mina vänner ni kan inte splittras jag älskar er och glöm inte deeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeettttttttttttttttt


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar